Definicje:
  1. Operator - firma zajmująca się obsługą systemu ładowarek.
  2. Ładowarka - Urządzenie umożliwiające podłączenie dowlnego odbiornika elektrycznego z różnymi bądź jednym rodzajem gniazda oraz z maksymalnym pradem obsługiwanym przez dane gniazdo.
  3. Klient - osoba lub firma korzystająca z systemu ładowarek ZEPTO, lub posiadająca konto w systemie ZEPTO.
    Informacje ogólne
  1. Operatorem systemu ładowarek jest firma WAWER, 88-320 Strzelno, ul. Michelsona 3.
  2. System ZEPTO.pl zabezpieczony jest szyfrowanym połączeniem SSL, a więc wszelkie podawane dane przekazywane przez formularze są bezpieczne.
  3. Ładowanie polega na udostępnieniu klientowi gniazda wybranego przez niego typu w ładowarce z zadeklarowanym prądem gniazda. Klient nie może przekroczyć zadeklarowanego prądu. W przypadku przekroczenia zadeklarowanego prądu może nastąpić skrócenie czasu ładowania bądź wyłączenie zabezpieczenia nadprądowego.
  4. Ładowarka po dokonaniu zakupu odlicza prawidłowo czas nawet w przypadku utraty łączności z ładowarką. Więc każde prawidłowo opłacone ładowanie zakończy się nawet w przypadku utraty łączności z serwerem.
  5. W przypadku braku prądu w ładowarce czas ładowania przesuwa się o czas braku napięcia w gnieździe, czyli tak, aby klient mógł naładować samochód w wykupionym czasie (a nawet dostaje mały gratis). W przypaku gdy klient nie chce czekać na powrót zasilania i naładowanie auta może złożyć reklamację, a zostanie dokonany zwrot pieniędzy jesli nie naładował samochodu.
  6. Po zakończeniu ładowania należy niezwłocznie zwolnić gniazdo ładowania jak i stanowisko najpóźniej w ciagu 5 minut. W przypadku parkowania w miejscu wyznaczonym do parkowania bez wniesienia opłaty naliczona zostanie opłata 50 zł.
    Obsługa płatności
  1. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl
  2. Koszty ładowania są zalezne od wybranego prądu i czasu ładowania - obliczane są odpowiednio dla kazdego gniazda w ładowarce przed dokonaniem płatności. Klient przed rozpoczęciem ładowania pozna koszt usługi i może zrezygnować z jego realizacji bez żadnych opłat.
  3. W przypadku doładowania konta w systemie ZEPTO klient podaje dowolną kwote doładowania. Kwota ta zostaje przeliczona na pkt w systemie ZEPTO. 1 grosz = 1 pkt.
  4. Wszelkie reklamacje prosimy kierować na adres pomoc@zepto.pl lub na numer 502 688 999 (najlepiej sms). Powinny być one obsługiwane niezwłocznie, a maksymalny czas rozwiązania problemu nie powinien przekroczyć 14 dni.
  5. Wszelkie rozliczenia podawane są w złotych polskich w kwotach brutto.
    Ładowanie i rezerwacja gniazd w ładowarce
  1. Ładowanie odbywać się może przez zlecenie bezpośrenie na stronie zepto.pl tj będąc przy ładowarce można podać czas i prąd ładowania, bądź model samochodu elektrycznego (wtedy dobierzemy optymalny prąd ładowania). Posiadacze konta przedpłaconego w systemie ZEPTO są rozliczani ze swojego wcześniejszego doładowania. Koszty ładowania są podawane zawsze przed zatwierdzeniem płatnej operacji.
  2. Ładowanie jest płatne, a koszty są obliczane dla kazdej ładowarki i podawane przed rozpoczęciem procesu pobrania opłaty. Dla osób posiadających konto w systemie ZEPTO przewidziane są różne promocje i darmowe doładowania za wykonywanie pewnych czynności, bądź za wypełnianie formularzy. Oznacza to, że każdy aktywny użytkownik systemu otrzyma darmowe doładowania w systemie do wykorzystania w dowolnej ładowarce.
  3. Rezerwacja jest możliwa nawet z kilkudniowym wyprzedzeniem. Nie musisz martwić się, że dojedziesz do ładowarki i będziesz musiał(a) czekać. Jest to pierwsza w Polsce tego typu usługa i pozwala mieć pewność, że w zarezerwowanym terminie gniazdo ładowarki będzie wolne oraz w ładowarce będzie zarezerwowany optymalny prad ładowania.
  4. Rezerwacja jest płatna a kwota rezerwacji wyświetlana jest przy dokonywaniu rezerwacji konkretnej ładowarki. Najpopularniejszy koszt rezerwacji wynosi zazwyczaj 1 zł. Kwota nie jest zwracana, ani rozliczana przy ładowaniu.
  5. Rezerwacja zwalnia się po upływie 15 minut od zarezerwowanego czasu rozpoczęcia rezerwacji.
    Promocje
  1. Operator ładowarek ZEPTO przewiduje dokonywanie bezpłatnych doładowań konta w zepto m.in.za:
    1. założenie konta w systemie przez użytkownika i uzupełnienie wszystkich danych kontaktowych wyrażając jednocześnie zgodę na przetwarzanie tych danych osobowych do celów związanych z realizacją usług na rzecz Klienta przez Operatora
    2. weryfikację adresu e-mail oraz numeru telefonu w systemie ZEPTO.pl
    3. wykorzystanie przez Operatora informacji o zgłoszonym i wykorzystanym fajnym miejscu na ładowarkę
    4. wykorzystanie przez Operatora informacji o aucie elektrycznym, którego nie ma w bazie danych systemu ZEPTO.
  2. Promocja ważna jest do odwołania a klient nie może rościć żadnych roszczeń do promocyjnego doładowania konta.