Regulamin
§1. Definicje:
-
Operator - firma zajmująca się obsługą systemu ładowarek.
-
Ładowarka - Urządzenie umożliwiające podłączenie dowlnego odbiornika elektrycznego z różnymi bądź jednym rodzajem gniazda oraz z maksymalnym pradem obsługiwanym przez dane gniazdo.
-
Klient - osoba lub firma korzystająca z systemu ładowarek ZEPTO, lub posiadająca konto w systemie ZEPTO.
§2. Informacje ogólne
-
Operatorem systemu ładowarek jest ZEPTO sp. z o.o. 88-320 Strzelno, ul. Michelsona 3.
-
System ZEPTO.pl zabezpieczony jest szyfrowanym połączeniem SSL, a więc wszelkie podawane dane przekazywane przez formularze są bezpieczne.
-
Ładowanie polega na udostępnieniu klientowi gniazda wybranego przez niego typu w ładowarce z zadeklarowanym prądem gniazda. Klient nie może przekroczyć zadeklarowanego prądu. W przypadku przekroczenia zadeklarowanego prądu może nastąpić skrócenie czasu ładowania bądź wyłączenie zabezpieczenia nadprądowego.
-
Ładowarka po dokonaniu zakupu odlicza prawidłowo czas nawet w przypadku utraty łączności z ładowarką. Więc każde prawidłowo opłacone ładowanie zakończy się nawet w przypadku utraty łączności z serwerem.
-
W przypadku braku prądu w ładowarce czas ładowania przesuwa się o czas braku napięcia w gnieździe, czyli tak, aby klient mógł naładować samochód w wykupionym czasie. W przypaku gdy klient nie chce czekać na powrót zasilania i naładowanie auta może złożyć reklamację, a zostanie dokonany zwrot pieniędzy jesli nie naładował samochodu lub nie skorzystał z prądu.
-
Po zakończeniu ładowania należy niezwłocznie zwolnić gniazdo ładowania jak i stanowisko najpóźniej w ciagu 5 minut. W przypadku parkowania w miejscu wyznaczonym do parkowania bez wniesienia opłaty naliczona zostanie opłata 50 zł.
§3. Obsługa płatności
-
Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl
-
Koszty ładowania są zalezne od wybranego prądu i czasu ładowania - obliczane są odpowiednio dla kazdego gniazda w ładowarce przed dokonaniem płatności. Klient przed rozpoczęciem ładowania pozna koszt usługi i może zrezygnować z jego realizacji bez żadnych opłat.
-
W przypadku doładowania konta w systemie ZEPTO klient podaje dowolną kwote doładowania. Kwota ta zostaje przeliczona na pkt w systemie ZEPTO. 1 grosz = 1 pkt.
-
W każdym momencie można usunąć konto w systemie ZEPTO. Punkty powyżej 5000 zostaną zwrócone w postaci zł wg przelicznika 1 pkt = 1 grosz.
-
Wszelkie rozliczenia podawane są w złotych polskich w kwotach brutto.
Ładowanie i rezerwacja gniazd w ładowarce
-
Ładowanie odbywać się może przez zlecenie bezpośrenie na stronie zepto.pl tj będąc przy ładowarce można podać czas i prąd ładowania, bądź model samochodu elektrycznego (wtedy dobierzemy optymalny prąd ładowania). Posiadacze konta przedpłaconego w systemie ZEPTO są rozliczani ze swojego wcześniejszego doładowania. Koszty ładowania są podawane zawsze przed zatwierdzeniem płatnej operacji.
-
Ładowanie jest płatne, a koszty są obliczane dla kazdej ładowarki i podawane przed rozpoczęciem procesu pobrania opłaty. Dla osób posiadających konto w systemie ZEPTO przewidziane są różne promocje i darmowe doładowania za wykonywanie pewnych czynności, bądź za wypełnianie formularzy. Oznacza to, że każdy aktywny użytkownik systemu otrzyma darmowe doładowania w systemie do wykorzystania w dowolnej ładowarce.
-
Rezerwacja jest możliwa nawet z kilkudniowym wyprzedzeniem. Nie musisz martwić się, że dojedziesz do ładowarki i będziesz musiał(a) czekać. Jest to pierwsza w Polsce tego typu usługa i pozwala mieć pewność, że w zarezerwowanym terminie gniazdo ładowarki będzie wolne oraz w ładowarce będzie zarezerwowany optymalny prad ładowania.
-
Rezerwacja jest płatna a kwota rezerwacji wyświetlana jest przy dokonywaniu rezerwacji konkretnej ładowarki. Najpopularniejszy koszt rezerwacji wynosi zazwyczaj 1 zł. Kwota nie jest zwracana, ani rozliczana przy ładowaniu.
-
Rezerwacja zwalnia się po upływie 15 minut od zarezerwowanego czasu rozpoczęcia rezerwacji.
§4. Dane osobowe
-
Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 1997 r. Nr 133, poz. 883 z późn. zm.) Operator jest administratorem danych
osobowych zbieranych w celu świadczenia usług.
-
Klientowi przysługuje prawo niepodawania swoich danych osobowych, a w przypadku ich podania prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.
-
Klient oświadcza, że wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu realizacji usługi.
§5. Promocje
-
Operator ładowarek ZEPTO przewiduje dokonywanie bezpłatnych doładowań konta w zepto m.in.za:
-
założenie konta w systemie przez użytkownika i uzupełnienie wszystkich danych kontaktowych wyrażając jednocześnie zgodę na przetwarzanie tych danych osobowych do celów związanych z realizacją usług na rzecz Klienta przez Operatora
-
weryfikację adresu e-mail oraz numeru telefonu w systemie ZEPTO.pl
-
wykorzystanie przez Operatora informacji o zgłoszonym i wykorzystanym fajnym miejscu na ładowarkę
-
wykorzystanie przez Operatora informacji o aucie elektrycznym, którego nie ma w bazie danych systemu ZEPTO.
-
Promocja ważna jest do odwołania a klient nie może rościć żadnych roszczeń do promocyjnego doładowania konta.
§6. Pozostałe ustalenia
-
W związku z tym iż zabezpieczenie antyporażeniowe w naszych ładowarkach jest na poziomie 30mA dla AC i 6mA dla DC nie można ładować aut które mają upływność większą niż podane wartości. W szczególności dotyczy to pojazdów Renult ZOE.
-
Wszystkie pozostałe kwestie są rozstrzygane wg aktualnych przepisów prawa.
§7 Reklamacje
-
Reklamacje powinny być składane niezwłocznie telefonicznie pod numer 52 569 99 99 lub pod adres mailowy pomoc@zepto.pl
-
Reklamacje powinny zawierać login (mail) z systemu, datę i godzinę wystąpienia problemu oraz numer ładowarki i krótki opis problemu lub przebiegu procesu, który reklamujemy.
-
Reklamacje powinny być rozpatrywane niezwłocznie nie później jednak niż w terminie 14 dni od zgłoszenia.